gossip girl

image162

har sett gossip girl för en stund sen, väldigt spännande avsnitt var det :)

har fortfarande inte tagit mig tid att städa mitt rum... tror det börjar vara dags att ta tag i det nu.
sen tänkte jag lägga mig och plugga lite innan jag ska sova, är helt slut.



tycker det här är så fruktansvärt hemskt, kan bara tänka mig hur jag skulle känna mig om jag var föräldrarna, om det nu är så att dom inte har någonting med försvinnandet att göra... jag hoppas att dom hittar igen madeleine snart, oavsett om föräldrarna är inblandade eller inte, och att ingenting har hänt henne.. det är 250 dagar sedan man sist såg henne.

nu ska jag försöka städa och ägna mig åt att plugga.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0