frunch

image143

har precis avnjutit världens godaste frunch, och nyttigt är det också dessutom :) kul att någon nyttig mat är riktigt god också.

nu gick macke igenom köket som en zoombie precis, och jag pratade just med elina i tlfn, så på ungefär 1-1,5 timme ska jag följa med dom och hämta ungarna på dagis.

och det här mysteriet med dennis försvinnande, hade totalt glömt bort att hans mamma skulle hämta honom vid systemet kl tio imorse så det förklarar saken.

såå, när vi hämtat barnen på dagis ska jag med elina på stan och köpa en morsdagspresent, sen hem och plugga lite svenska, samt städa till lite smått i rummet, sen gå över till elin & hänga med henne, rosita & evalena :) sen ska jag till mamma senare mot kvällen, hon kommer hem från turkiet ikväll :)

fixxxx nu,
puss


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag.

2008-05-23 @ 12:50:02
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: d.

Helt för nyttigt för min smak.. :P

2008-05-23 @ 12:57:46
URL: http://akols.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0