dreaming of you

en vääääldi hård arbetsdag för mig idag!
jag och robert har sopat, sopat och sopat hela dagen lång, var så slut så jag höll på att svimma tillslut.. är ju som sagt inte lite byggnader ute på a8 och gruset var blött så det blev jätte tungt att sopa :/
men robert får ju betalt för det han gör så pappa belönade mig genom att hämta mig redan tjugo över tre :)

eleonor har kommit in på lastbilsutbildningen i kalix och började där idag, hon kom hem med ett stort leende på läpparna kring halv fem, så det var ju iaf positivt :) tror hon kommer trivas!

det här välkända ordet "kärlek" hur fan går det till?! förstår mig helt ärligt inte på det längre, och när man väl börjar fatta tycke för en person så har den redan en annan flickvän eller liknande... har lärt mig att man går miste om mycket om man inte tar chansen direkt det börjar klicka.

ska nog be elina göra slingor i mitt hår nu när det börjar bli ljusare tider ute, passar bra :)
sen blir det lite engelskaplugg..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0