downfall

image89 

frida och mattisen kom och käkade tacos med mig, eleonor, kidsen, pappa & elina :)
sen for jag och elina till eleonor och var barnvakt åt barnen, såg andra avenyn osv... nu är det jävligt spännande, blir bara bättre och bättre.. men tror nog första säsongen börjar vara slut snart sorgligt nog, har ju gått hundra avsnitt nu så :/

jag har haft en dundrande huvudvärk hela dagen, har aldrig haft värre... men som tur är så börjar det äntligen gå över!

tänkte börja gå och lägga mig strax, blir att skjutsa barnen till skolan/dagis halv sju imorgonbitti, känns jävligt tungt...

elina har praktik på pappas jobb en vecka nu till veckan, blir kul att inte vara ensam :b
vi skulle visst få i uppdrag att städa pappas bil någon arbetsdag också, inte lika kul men det funkar, hellre det än att sitta utan att ha något att göra!

sängdax nu,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0