cry

image91

idag har vi bytt filter i fläktrummet åt guldfisken, sen har vi även varit på bodens eltjänst och fixat lite grejer, och sen in på byggprogrammet och kollat till ventilationen..

har ätit lunch för en stund sen, blev varma mackor med köttfärsen som är kvar från när vi åt tacos :)
ska vila mig en stund alldelens strax, sen ska jag städa mitt rum.. lika stökigt IGEN... märker inte äns när det blir stökigt förän det ser ut som ett bombnedslag.

ska iaf till ola (mammas ola) och gratta honom kring kvart över sex, sen ska jag och elina sova hos mamma!
hon far på fredag, ångest, ångest, ångest.....

allting är som vanligt, men inget är som förr, vem är jag och vem är du, om du vet så säg mig nu.
jag saknar din närhet, jag saknar ditt skratt, jag saknar ditt leende, jag saknar dig... jag saknar oss.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0