at this point in my life



den här låten strömmar just nu ur mina högtalare, (tracy chapman - bang bang bang) kan inte annat än älska den :)
tycker nästan att alla låtar tracy chapman har gjort är bra!

martin var förbi här en sväng för en stund sen och lämnade lite grejer från skolan åt elina, var kul att träffa han igen för det var ett tag sen sist :) alltid lika söt & glad!

jag har fortfarande inte städat så det börjar vara läge för det nu så jag hinner innan jag ska till ola... men känns så trist att göra det när solen lyser och himlen är klar blå, sätter mig hellre på balkongen och äter glass... men ibland måste man ha det lite tråkigt och städa också, så det passar väl bra eftersom jag nyss var igång och städade köket så är bara fortsätta under tiden ångan är uppe.

känns bra att solen kikar fram igen, men det snöade tidigare idag kring nio tiden.. då blev jag riktigt deprimerad och sur, men som tur var blev det inte mer än några snöflingor :)

känns som att jag absolut inte får något skolarbete gjort... har massor av restuppgifter som jag inte har orken att göra, det är ju så kort tid kvar så jag måste rycka upp mig nu och ta tag i allting, speciellt provet, referatet och artikeln i svenskan, det är viktigast för mig...

ska börja den fruktansvärt tråkiga storstädningen i mitt rum nu, wish me luck..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0