someone loves it, someone doesn´t

jag kunde bara inte sluta praktiken på fria emilia idag, alla är ju så jävla sööööta och kommer sakna dom!!!!
så jag bestämde med maria att jag ska vara iaf fram till påsk, sen är det praktik i tre veckor efter påsk och då ska jag vara ute på A8 iaf, så får jag se vad som känns bäst efter det!

kom att tänka på en sak idag, alla killar, eller ja iaf många utav killarna på fria emilia pratar bara om sex hela tiden, okej dom går i ettan? var vi också så när vi gick i få se nu, första klass?! eller har just "sex" blivit ett samtalsämne för barn nu på yngre dagar? haha det är bara en fråga som slog mig när ett av barnen idag sa till mig "intim kroppskontakt är när man taffsar på varandra och sedan har sex".. whaaaat? och en annan  tar upp ett låtsas-bröd från deras lekaffär på avdelningen och trycker upp den mot min mun och säger "hääär sug på snoppen, ta den i munnen" hahaha vart får dom allt ifrån?! är det så att dom möjligtvis hört deras föräldrar prata om sex öppet eller vad är det som händer? jag kan då inte tänka mig att jag var sådär när jag gick i första klass? det enda "intima minnet" jag har är att jag och mattias hånglade i tvåan på ett disco och föräldrarna ringde hem till våra föräldrar och sen var det slut på den fronten... men jag kan inte komma ihåg att vi bara tänkte och diskuterade om sex?

haha anyway, det var bara en lustig grej jag tog upp!
nu ska jag iaf iväg till stugan med macke, dennis & elina, blir borta till imorgon eller söndag, beror på vilket väder vi får och hur vi ser på saken! nås på mobilen,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0