me love

idag har jag fått PÅSKLOV :)
kan inte fatta att tiden har gått så fort?! känns som att jag just började skolan?
kommer ihåg hur nervös jag var när jag satt där inne i aulan och väntade på att dom skulle ropa upp mitt namn,
många utav mina vänner var också jävligt nervösa och rädda för att rösten skulle skära sig, men allt gick vägen som tur var ;)

förövrigt så flyter allting på som vanligt, kom hem från skolan för sisådär 30 min sen, tänkte göra mig lite lunch strax och sen ska jag gå ut på stan och ta en fika med stina :)

oooooch, det blev alternativ två för min del idag, känner att det var lite oplanerat det här med ammarnäs och har inte tillräckligt med pengar osv, så blir nog bättre att ta det nästa år, + att det kan bli ganska så mkt roligare och mkt galejjjjj när man fyllt 18 ;)

har fortfarande inte hittat igen elinas mobil?! allt är så skumt, tappade bort den här i lägenheten i lördags och vi har letat överallt men den finns inte? och ingen som var här har råkat få med sig den heller, förstår inte vart den kan ha försvunnit... samma sak med pappas klocka, den är också spårlöst försvunnen?!

har faktiskt inte så mkt mer på hjärnan just nu pga min hunger..
puss!

image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0