sommarlov


rutto & elin :)                    studenten för 05:orna

vaknade kvart i åtta imorse av mig själv? går inte att sova länge när det är såhär varmt.. rosita kom iaf till mig strax efter kl åtta, så vi tog det lungt och såg lite på vakna med the voice, sen gick vi till skolan och fikade i klassrummet. efter det gick vi till björknäsvallen och kollade när lite folk sjöng osv :) sen gick vi in till stan och mötte elin, gick sen tillbaka till skolan och kollade på alla, och elin gav bella blommor, sen gick vi in till stan och kollade på alla vagnar som for genom stan :)

och nu har jag precis varit på apoteket med elina, tänkte lägga mig och vila en stund innan jag ska byta om osv, sen ska jag och macke hem till dennis i sävast och grilla, och sen ska vi in till stan igen, jag ska mest troligt hem till sanna eller liknande :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0