moooorrn



var barnvakt åt samuel & noel igår :) vi var ute och lekte lite i lekparken, sen såg vi på teletubbies, pysslade med pärlor osv, och sen gick dom och la sig där kring 10 tiden, så då såg jag och elina på run fatboy run, var en väldigt bra film :)

sen såg vi på bring it on, jag somnade där nångång mitt i filmen, vaknade kring tre av att micke & helena + några kompisar kom hem, så då beställde helena en taxi till mig och elina och vi for hem och sov.

och nu har jag precis pratat med elin, jag & elina ska åka upp med henne, jeppe & fanny till harads på några timmar, är nämligen haradsdagen idag :) sen ikväll sover jag hemma hos rosita & evalena, får skriva mer imorgon och lägga upp bilder från kvällen osv. ska packa & duscha nu, samt försöka få upp elina ur sängen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0