midsommarhelgen



så var midsommarhelgen över, har gått jätte fort..

midsommar blev lyckat, spenderade hela kvällen hemma hos bea med mysigt folk, vi grillade och hade det roligt :)
var hemma hos evalena & rosita kring halv fyra och somnade kring 4-5 tiden, vaknade klockan nio och gick ut på byn med evalena och handlade chips, korv & loka.. sen satt vi ute i solen på balkongen och chillade.
sen kom eleonor och hämtade mig och jag for till österby :) där det också var ganska mkt folk för ovanlighetens skull :)

och nu sitter jag hemma i ruttna boden ännu en söndag eftermiddag.. jag, pappa & eleonor ska strax beställa pizza, sen ska jag städa lite, sen duscha och se på en film innan jag ska sova.

imorgon är det jobb igen, och det är min SISTA arbetsvecka, tiden har gått fort, och det känns så jävla skönt :)
har funderat på att fara hem till mamma efter jobbet imorgon och sova där, var ett bra tag sen jag gjorde det sist.

nu ska jag be pappa beställa pizza,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0