midsommar :)

igår smet jag från jobbet lite tidigare :) farfar kom då och hämtade mig, for hem och snabbdushade och sen traskade jag iväg hem till elin och surrade lite med henne, sen hämtade jag och farfar upp martin också for vi till österby :)

vaknade kring kvart i tio imorse, åt lite frukost och sen skjutsade pappa & eleonor mig till evalena & rosita i harads där jag sitter ännu :) vi ska strax börja fara mot bea, där vi ska grilla osv ikväll :) kommer bli myspys.

åker tillbaka till österby imorgon någon gång under dagen, macke följer nog också med dit då. så kommer vi hem på söndag, och då har jag bara en ynka arbetsvecka kvar :) gud så skönt.

nu ska jag vara social med rosita & evalena.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0