less



jag vill ha pengar nu, nu, nu... hittar massa snygga kläder/skor/smycken/väskor som jag vill ha, bland annat det långa linnet i förrförra inlägget och nu de här tre sakerna, fast dom här kläderna/skorna på bilderna ovanför har jag trånat efter länge, men det handlar om pengabrist as usual... och jag får inte min lön förän den 25 JULI, det är alldelens för länge dit..

sitter iallafall hemma hos mamma nu, mormor gick precis.
vi ser på någon dokumentär på 4an om två syskon som vill gifta sig och har tre barn tillsammans och en tjej & en kille som bytt kön.. huvva, förstår inte hur man kan vilja göra något sånt.

ska se klart dokumentären nu, sen se lyxfällan och sen sova så jag är pigg och kry till jobbet imorgonbitti.
puss

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Du får bjuda uppåt! Men vill du köpa direkt får du köpa klänningen för 450 kr.

söt du är, och söt blogg! Mvh. Vanessa

2008-06-24 @ 00:28:35
URL: http://shehani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0