jaaa

image180

det är SJUKT hur mkt betalt dom som gör simpsons rösterna får, dom får 110.000 kr i MINUTEN, det är gode mycket pengar för att bara prata i en mikrofon...

har varit ute på A8 med macke & pappa i typ två timmar, var översvämning på retro café så vi blev där ett tag...

sen när vi kom hem så var moa, linus, frida, eleonor, linuz & cissi här och fikade för att cissi & lucaz hade haft skolavslutning på björknäs :)

och nu gör jag inte nått, macke ligger i min säng och nöter mariocart och jag känner mig riktigt trött.. ska på skolan halv tio imorgon och fika & få betyg osv, men rositas buss är i stan klockan åtta så hon kommer hit då för annars har hon ingeting att göra :) så efter det ska jag gå med macke & kolla på dom som tar studenten, och sen ska jag hem och fixa lite, sen senare framåt kvällen ska jag & macke hem till dennis och grilla med han och några st, sen ska vi förflytta oss mot stan igen.. kommer nog bli riktigt trevligt :)

ska vara social med macke nu,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0