hemma



snart bara 1 vecka kvar, wieeee :) längtar så jag dör... nog för att jag fortsätter jobba i stort sett hela sommaren sen men, kommer ha det mkt roligare ute på a8 än vad jag har det på vattenfall :) har sluppit jobba ensam idag efter lunch för en gångs skull, har kört massa ris med samuel och klippt buskar osv... men för andra gången glömde dom att hämta mig då det var lunch, så jag fick traska...

är iaf hemma nu, varit i farmor & farfars nya lägenhet nyss, den var fin :)
sen har jag varit ner i tvättstugan och tagit reda på lite tvätt.
tänkte laga mat nu, sen invänta gossip girl :)
puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kolla min blogg, snurrar dansaren medurs eller moturs? :)

2008-06-17 @ 17:13:17
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0