haradsdagen



såå, haradsdagen ägde rum igår.

kom till evalena & rosita där kring 2-3? gick och köpte en billys och gick över till jeppe & elin, surrade ett tag och dom hade grillat oxfilé. sen gick vi hem till evalena & rosita igen och gjorde iordning lite för dom skulle ha förfest. så sen rullade det in lite folk och sen gick vi till någon som heter nisse som bodde nere vid skolan, var bara där en stund sen gick vi och strosade omkring på byn... sen gick jag & evalena hem och bytte om till varmare kläder kring 1-2 tiden, gick sen hem till mange med halleman(?) och jesper, satt vid elden på manges gård osv, sen gick jag hem till evalena kring 3-4 tiden någon gång, var nån knarkare från svartlå som röck upp dörren och skrek att vi skulle springa upp och lägga oss och att killarna sprang iväg? haha fattade ingenting och evalena skrek att hon skulle dra innan hon ringde polisen, och det knepet funkade.. sen somnade iaf jag och evalena.

haradsdagen var faktiskt inte kul som jag trodde att den skulle vara, hade sett framemot den mkt länge men tror nog faktiskt att boden alive kommer bli roligare, jag säger inte att det var tråkigt, men inte jätte kul heller, det dög helt enkelt.

pappa hämtade iaf mig och elina i harads kring klockan ett, så nu är jag hemma och tänkte lägga mig och vila en stund när jag har slängt upp några bilder på pixbox.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0