värme

tokhett ute nu, ääääntligen!!!
men man känner på kvällarna att sommaren snart är slut, är lite småkyligt trots att man har en tjock tröja på sig, synd att  värmen kom så sent :/

idag klev jag upp klockan nio, åt frukost och sen for jag, pappa & eleonor till piteå, strosade runt lite på stan och sen for vi till bil-laget och köpte en volkswagen sharan, alltså en minibuss. var ganska passande med tanke på att vi är sju personer numera. for iallafall mot boden sen, hämtade ut nån t-shirt jag beställt och köpte en ny telefon, som jag inte ska tappa den här gången för den kostade skjortan... sen for vi och handlade lite osvosv, vattnade blommorna åt farmor och farfar som är i östersund, sen tillbaka till stugan. sitter just nu i soffan och väntar på pappas oxfilé, potatisgratäng och majskolvar :) ska bli himla gott!

imorgon är det en stor dag för svartlå byn, nämligen "svartlå-dagen" vilket jag givetvis kommer fara på.
inget pdol för min del, satsar allt på svartlå dagen istället, billigt och bra.
sen på söndag är det hemfärd till trista boden... ångest, ångest, ångest.
men är inte länge kvar till stockholms resan som tur är :)
bilder kommer mest troligt upp imorgon, orkar inte föra in bilder i datorn just nu.
puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

vad är svartlå dagen för någonting? berätta vad ni gör osv :) blev väldigt nyfiken.

2008-07-27 @ 18:37:05
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Angelica

svar: okej men då förstår jag :) det låter spännande och roligt :)

2008-07-28 @ 09:58:34
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0