väldigt lite att göra



Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
-
jag är jätterädd för höga höjder och trånga utrymmen.
- jag har aldrig varit särskillt bra i skolan, måste plugga som en idiot för att klara prov osv.
- om jag hittar en spindel i min säng kan jag inte sova på hela natten.

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Ömhet

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
går fortfarande i skolan, men kallas josse, jossan, jossi

Hur var du som barn?
ganska oblyg när jag var som minst har jag för mig, sen blev jag väl lite mer blyg, älskade att få uppmärksamhet av killar där i 4-6an.

Vad tycker du om fildelning?
det är bra, man får tag i låtar som man inte visste fanns och det går snabbt.

Varför bloggar du?
för att få saker ur hjärnan, för att kunna skriva av mig, för att jag älskar att skriva.

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
riktig kärlek är bland det bästa och finaste som finns, men vänskap är viktigare än allt annat.

Vad kan man leva utan?
otrohet och svartsjuka.

Vilket är viktigast hos din partner?
ärlighet.

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
nja

Hur ofta lagar du mat hemma?
dom gånger pappa inte orkar eller är borta/jobbar.

Vad skulle du göra med ett friår?
jag skulle åka utomlands, någonstans långt bort och jobba som barnflicka i en familj eller plugga någonstans.

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
italiens & kinas.

Är du pinsam på fyllan?
säkert, det är väl nästan alla.

Hur ser folk dig?
jag tror att folk kan ha ganska svårt för mig först, oftast tror dom att jag är en bitchig fjortis, och vissa tycker att jag ser snäll ut. så jag tror att antingen tycker folk illa om mig, eller så tycker dom om mig för den jag är.

Människa som gör dig enbart ledsen?
det finns en, som jag inte vill nämna.

Människa som gör dig enbart glad?
det finns ingen som enbart gör mig glad, alla har sina ups and downs. sedan finns det vissa som inte sårar medvetet, och dom gör mig glad oftare.

Värsta känslan?
otillräcklighet.

Favorit tv-program?
gossip girl, andra avenyn, vänner

När grät du senast?
kommer inte ihåg, tror det var ett bra tag sen.

Är du vidskeplig?
lite kanske, vet inte.

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
jag skulle vilja ha lättare att lita på folk,speciellt killar, och jag skulle vilja kunna känna mig trygg.

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
ingen aning, kommer inte på något alls just nu ;s

När blir man vuxen?
när man lär sig att ta ansvar och stå upp för det man gör.

Vill du säga förlåt till någon?
inte just nu tror jag. visst finns det saker jag har velat göra annorlunda, men det är inget jag ångrar.

Vem är din hjälte?
det finns en människa som alltid har funnit där för mig och dragit mig upp från botten, det är elin.

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
helst både och, men om jag måste välja så väljer jag lycklig. ingenting är bättre än att känna fullkomlig lycka.

Vad är lycka?
det är var man gör det till.

Vilka personer beundrar du?
personer som står upp för sig själv och det dom tror på, ex. min lillasyster.

Vem var din första kärlek?
första kärleken var väl john, men första riktiga kärleken var thomas.

Vem har makten i ditt liv?
jag.

Har du någon dold talang?
jag tror faktiskt inte det. jag önskar jag hade det dock.

Har du någon fobi?
höjder, spindlar, trånga utrymmen.

Vad är det pinsammaste du gjort ?
svår fråga, har gjort många pinsamma grejer..


har som sagt vääääldigt lite att göra :)
vaknade för en stund sen, tänkte faktiskt röja upp i mitt rum på riktigt nu, har tänkt göra det i 1000 år men har aldrig blivit av, så ska hinna med det innan jag ska ut och vara med en person :)
puss


Kommentarer
Postat av: Cia

jossse: Har du någon dold talang?

joo det har du ju, att sjunga ;) josse KAN sjunga och är svin bra på det också

2008-07-01 @ 18:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0