naaaw



den här videon är så jävla sweeeeeeet, blir tårögd, massa loveeee ♥

idag har jag varit någon timme nere i tvättstugan, vikt ihop all tvätt osv, sen har jag städat rummet, (FINALLY), sen har jag sett heja björn, var länge sen jag såg det nu så har fått mig ett gott skratt under kvällens gång :) gick iallafall till mamma strax före klockan sex och åt hemmagjord pizza, sen gick jag hem och fick ett oväntat besök. robert kikade in och vi lirade lite mario cart, sen följde jag och elina med hem till honom för att kika in i hans nya lägga som elina inte hade sett ännu. sen gick vi hem vid tio och fortsatte se heja björn, filmen (serien) är ju trots allt 9 timmar lång..

så, nu hamnade jag här en stund.
imorgon klockan åtta ska vi göra en liten trippppp, säger inte vart, det får bli en överraskning ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0