kanske dags nu

har verkligen inte orkat skriva blogg på några dagar, inte haft något speciellt att skriva om har det känns som.. nåväl, tänkte börja med några bilder från dagarna som varit.

tiden i stugan mellan 15-27 juli:


var ändå i stugan i 13 dagar, och den tiden gick himla fort.. men det har varit jättekul och jätteskönt, speciellt skönt att komma bort från boden ett bra tag också. var väl både kul och tråkigt att komma hem, när jag klev innanför dörren här hemma kände jag "gud vad skönt att vara hemma", men redan efter 30 min kände jag att jag ville tillbaka till stugan, vill inte bo i en lägenhet, vill ha en egen tomt och ett stort hus, och inga grannar, precis så som min stuga ligger. vi har iallafall badat för det mesta, då det varit bra väder, när det inte varit soligt osv har det funnits ganska lite att göra, så det är väl enda minuset med att vara i en stuga mitt ute i en skog. jag längtar iallafall tillbaka, tiden gick så fort. kom iallafall hem igår.

såå, bilder från idag:


vaknade seeeent idag, närmare bestämt halv två.. så, man kan säga att jag nästan sov om klockan med andra ord.
gick iallafall och duschade, sen kom dennis, robin & kim. jag, pappa, elina & eleonor skulle iväg och kolla på husvagnar så dom hakade på nu när vi äntligen har en minibuss som alla ryms i. var väl borta några timmar, sen for vi hem, gick på sporthuset med robin, kim & dennis en sväng, sen gick vi fyra + elina & eleonor iväg och spelade minigolf, elina vann :)
sen hem till mig igen och spelade kort, sen for dennis & kim hem kring halv tolv. har varit en kul dag, trots att jag missade halva dagen.

om jag inte ska jobba imorgon hade jag tänkt fara och bada någonstans med dennis och någon mer :)
så hoppas på att jag kan jobba på onsdag istället, för imorgon blir det soligt och varmt :)
ska lägga mig och se vänner nu.
puss


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej!

Bloggträffens datum och liknande är bestämt!

Du kan läsa mer info här:

http://jsomijulia.blogg.se/2008/july/inbjudan-till-bloggtraffen-ar-har.html



Hoppas datumet passade och att du vill komma!

Mvh Julia

2008-07-29 @ 11:53:25
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: Fia

Härliga bilder =)

2008-07-29 @ 23:55:27
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0