i stugan

har varit här sen i tisdags och skulle gärna stanna här föralltid.
är så skönt att bara komma bort på från stan och vara här, kan slappna av och slippa tänka på annat.

igår när vi for till stan en sväng köpte eleonor en ny mobil och ett mobilt bredband, och det förklarar då att jag kan sitta här och skriva blogg när jag är i stugan :)

om det blir jobb till veckan far jag hem på söndag och är hemma till onsdag, sen far jag hit igen, om det inte blir jobb är jag kvar här till nästa söndag :)
puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker att det är super skönt att åka hemifrån ibland och bara slappna av. Våran stuga är inte klar ännu ^^ men den kommer nog att bli superfin när den är klar! :D

2008-07-19 @ 20:24:27
URL: http://dervi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0