hotttt


   Martin :)                             Martin vs. Elina                Elina :)

har varit världens härligaste väder hela dagen idag :) jag älskar verkligen sommaren!
kan inte fatta att det är 3,5 veckor kvar till skolan börjar igen :/ har jobbat bort hela sommaren...

vaknade iallafall kring halv elva idag, väckte elina och sa att vi skulle åka och sola & bada på bnäs badet.
gick först förbi coop och köpte yoghurt, loka & jordgubbar, sen gick vi mot bnäs och la oss och solade med martin :)
efter ett tag kom christian och ivan också och gjorde oss sällskap.

någon gång efter fem gick jag och elina till minigolfen och mötte upp ivan & christian som hade varit hem och bytt om osv, så spelade vi en runda :) sen gick jag och elina hem och åt ben & jerry´s :)
sen var jag ute med några en sväng också.

imorgon blir det att fara med färjan till klubbviken med mamma, ola & elina :)
ska bli myyys!
vänner nu,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0