hemsk låt



tycker den här låten är så sorglig :/ tänker på en person när jag hör den här.. ♥

vaknade strax före två idag? inte kul att sova bort hela dagen men så kan det gå.
åt iallafall "frukost" när jag vaknade, sen såg jag epic movie med elina.
nu har jag precis duschat och ska strax ut och käka med pappa, eleonor & elina, vart vet jag inte ännu :)

om jag hinner med allt jag ska göra idag så ska jag även försöka hinna till korpmatchen kl sju, kan bli lite tight men ska försöka så gott det går.

har en fullspäckad dag imorgonbitti om det inte blir av att jobba, linskoll på smycka, beställa tågbiljetter på turistbyrån m. macke, dennis & elin, ungdomsmottagningen, fixa remiss till sunderbyn, packa klart d sista hos eleonor osv.
puss

Kommentarer
Postat av: nenne

Svar:

Hej hej :)



Du skapar en genom att klicka på min där det står get free.

När du följt instruktionerna och gjort klart den så kopierar du koden och sätter in den bland kodmallarna där du vill ha den.

Typ på sidan?

<br/><br/>

<div class="nav">

<div class="navheader">Sök i bloggen</div>



över det där sitter min.



Ska du ha den någon annanstans så se till att du sätter den under en avslutad kod.



Lycka till :p

Det är bara att fråga om jag har förklarat dåligt (a)

2008-07-06 @ 20:13:24
URL: http://neennii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0