:)



det kommer upp så mycket tankar i huvudet när jag hör den här låten, kommer alltid att vara en favorit, får aldrig nog av den ♥

jag har varit ute och gått i TRE timmar, shit, kommer inte ihåg när jag gjorde det sist? har fan gått runt i hela boden nästan, genom stan, erikslund, södra svartbyn, mot shell och korpenskolan, genom sanden området och slutligen hem igen.. det behövdes.

är ledig imorgon, så kring 10-11 ska jag följa med pappa upp till svartlå och hämta en gräsklippare som jag ska ha på torsdag då jag ska jobba.. så nu tänkte jag lägga mig och sova strax.
puss

Kommentarer
Postat av: Elina

ååh.. tänker bara på andra avenyn när jag hör den! :)

2008-07-02 @ 14:19:32
URL: http://eliinalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0