all night long



tog d väldigt lungt med dennis, laxen & kim igår med chips, popcorn, cola & film hemma hos mig.
laxen & kim for någon gång efter tre, jag och dennis satt och pratade till halv fem imorse sen gick vi och la oss.

vi vaknade halv ett, åt frukost och sen gick vi mot eleonors lägenhet i bodforsen, började packa ner porslin och glas i flyttkartong efter flyttkartong tills dom var slut, då torkade vi ur alla skåp osv, martin gjorde oss sällskap också :)
sen gick vi från bodforsen till konsum svea och inhandlade tacos, gick sen hem till mig och åt :)
elina kom hem idag, hon blev inte borta allt för länge med andra ord.

dennis & martin har iallfall nyss cyklat hem och jag funderar på att se en film eller liknande med elina, är jätte trött med tanke på vilken tid jag somnade imorse.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0