äckligt varmt..

det är svinigt varmt ute idag, 27+ står det på termometern som ligger i ganska mkt skugga.. lord.
var svalt och skönt i lägenheten imorse, när jag & elina sen klev ut genom dörren för att käka lunch på kina strax efter elva höll jag på att dö.. sommarvärmen bara dök upp helt plötsligt, men brukar väl vara så att den hetaste värmen kommer in i juli månad?

efter att vi käkat på kina ringde elin mig och frågade om jag kunde följa med och vara social då hon skulle käka lunch på coop restaurangen, och det gick jag ju givetvis med på. nu har jag precis kommit hem och det ser inte ut att bli jobb för mig idag heller?! blir väl av imorgon eller till veckan då skulle jag tro.



den här låten passar väl ganska bra idag eller?!

nu ska jag ut på balkongen och sola eftersom mina nära och kära är upptagen med jobb så ser det inte ut som att det blir alder för mig idag utan får helt enkelt nöja mig med balkongen som ligger lite halvt i skugga.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0