true life

tänkte börja med en dagens för ovanlighetens skull...

Dagens humör: trött och sliten
Dagens mående: illa
Dagens borde: plugga, plugga, plugga
Dagens frisyr: som vanligt
Dagens klädsel: svarta lee jeans, svart tiger linne & röd huvtröja
Dagens planer: sova, städa bort lite kläder från mitt golv & se säsong 2 av heroes
Dagens längtan: min födelsedag (20 feb) & helg
Dagens beroende: snus och vatten
Dagens låt: jay-z - 99 problems
Dagens önskan: få bort illamåendet
Dagens skratt: haha åt mig & evalena i helgen
Dagens dricka: vatttttten
Dagens mat: nån köttgratäng
Dagens måste: plugga och röjja upp på rummet
Dagens frestelse: marabou choklad :/

jag mår kasssst, fryser, hostar & mår illa hela tiden.. hade svenska imorse, sen gick jag hem och chillade med elina som är sjuk för tillfället, ola kom även förbi och käkade lunch och var lite social... gick tillbaka till skolan kring kvart över två, hade engelska så började skriva en artikel osv, sen gick jag hem och brände ut lite filmer osv.. har faktiskt inte så mkt att skriva om idag för har inte gjort något särskilt, men nu hojtar pappa från vardagsrummet att vi ska se på heroes.
puss

image38


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0