street life

väldigt trött nu måste jag säga, inte sovit speciellt mycket inatt, också måste man likförbannat upp till skolhelvetet.... inte något någon ser framemot direkt, men that´s life..

hade slått av mobilen i sömnen imorse så alarmet ringde inte, pappa kom in och väckte mig halv åtta så jag fick stressa imorse för att hinna i tid till datan för en gångs skull, vilket jag inte brukar vara så bra på, men idag gick det bra så! vi fick träna lite mer inför excel provet vi har om några veckor, verkar ända ganska lätt, iaf det jag har fått prova på dom gånger jag varit där.

jag hade hål från tjugo i tolv till halv tre idag, så efter jag följt rosita till matsalen traskade jag hemmåt, men fick syn på mamma på vägen hem så jag följde med upp till henne där jag inte har varit på 4 veckor nu! så fixade hon lunch åt mig, sen la vi oss i sängen och pratade lite, sen for hon och jobbade och jag sov en stund, sen tillbaka till skolan halv tre och fixade klart engelskan, skönt då var det gjort! men är dock massa lektioner kvar då vi ska fortsätta med den där engelskauppgiften så jag kommer dessvärre få börja med något annat också, vilket inte är lika kul.

jaja, imorgon slutar jag halv tolv iaf <3 skönt! älskar mina onsdagar! så blir iaf att fara och sola med elina då hon slutar klockan två, och före det ska jag väl plugga lite inför matteprovet och sova ett tag antar jag, sen på torsdag och på fredag förmiddag får jag träffa kidsen igen <3

helgen ser lovande ut, blir en liten fest, vilket aldrig sitter helt fel :) ser framemot det! annars har jag då ingen aning om vad som händer till helgen förutom det, ska nog umgås lite med min saknade elin om allt går enligt planerna :)! blir myyyyyyys!

men men, nu ska jag plugga lite på dom 100 glosorna jag ska kunna till imorgon, har som vanligt inte blivit av att plugga tidigare så får stenplugga nu, men lär nog somna.... sen ska jag se massa bra på tv ikväll, joey kl sju, vänner halv åtta, andra avenyn kl åtta, ugly betty halv nio & i huvudet på carolina gynning kl nio, det blir bra det :)!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0