how could you bring him home

praktiken på fira emilia går skitbra (: känns som att jag varit där i flera veckor redan?!
alla kidsen är så söööööööta :) jag <3 kids!!!!
jaja iaf, var min första dag på praktiken igår, gick jättebra och jag slutade kvart i två, så efter skolan for jag hem till lisa & tessy som satti mitt trappshus haha :) så var med dom, vi gjorde inget speciellt, pratade om allt möjligt eftersom vi inte sett varandra på hm ett halvår(?) ungefär... sen såg vi nån film osv och sen for dom hem, och jag fortsatte med att bränna ut all musik, alla bilder & alla filmer jag har på datorn innan vi köper ny hårddisk till den, sen gick jag och la mig nångång efter de :)

och idag då? slutade praktiken kvart i 11 och pappa hämtade mig nångång 10 i 11, så nu har vi käkat lunch osv och jag ska strax tillbaka till skolan på dom två lektionerna jag har idag!

men men, fest ikväll möjligtvis med lisa & tessy om det löser sig med allt ;) annars blir det att ta det lugnt med macke :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0