brrrrr...

jag känner mig som en blöt, kall & frysen hund nu om jag ska vara helt ärlig...
okeej, haft min första otursdag år 2008 idag... d var inte nice... började med att jag och pappa försov oss så fick stressa ihjäl mig imorse, och satte tvål på tandborsten pga det, men det märkte jag inte föränns tandborsten satt där den skulle, sen när pappa släppt av mig på fria emilia imorse så drog jag fetvurpan 08 utanför porten till skolan, satt också jävligt fint ont som fan i röven nu...... sen när jag satt med kidsen och käkade i matsalen slant jag med gaffeln på nå vänster så all min jävla mat flög i knät på mig och ut över matsalsgolvet.... sen då, sist men inte minst min hemfärd från fria emilia nyss, det är PISSJÄVLAVÄDER ute och jag gick hela jävla vägen hem, när jag kommer in genom dörren och tittar mig i spegeln har jag all jävla mascara utkletad i hela ansiktet och det ser ut som att jag har ett par svarta mormor-glasögon på mig, very niiiiiiiiiiiiiiiice... nä, fuck that.

nu tänker jag bara lägga mig ner och sova för jag är jätteblöt och fryser som en idiot, hostat så mkt att jag inte kunnat andas idag också på köpet, klär mig för lite och kommer bli sjuk inom en snaaaar framtid, väldigt intressant.

vill ha fest, helg & kul nu tack!
puss


Kommentarer
Postat av: Lee

Ingen aning om vart man tar den ;S armen kanske :D
eller det står kanske på sidan, kika dära ;)

2008-01-24 @ 18:31:44
URL: http://vlees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0