braaa där..

okej, har inte skrivit blogg sen dagen före nyår elr liknande?
men det har ju såklart sina orsaker, min dator gick nämligen inte att starta dagen efter nyår och elinas funkar ibland, men man måste vänta 10 min på att varje sida ska komma fram så jag avstår helst..

iaf, nyår vart väl helt okej, kanske inte hade världens roligaste nyår men det funkade iaf, var iaf med dom närmaste och det är ju huvudsaken :)

vi började iaf kvällen hemma hos elin med gooooood mat :) sen förfestade vi lte där och körde ölspelet osv :) sen for vi mot svea, men vi fick då reda på att syd inte hade fest, så vi gick hem till jeppe istl, sen kom martina och skjutsade oss till cassie, var där på tolvslaget sen for vi hem till syd som nu lika fullt hade fest :) var där till fyra tiden nångång, sen gick jag, evalena, rosita, macke, elin & david hem mot mig, stannade på statoil och köpte en korv på vägen, sen chillade vi hos mig och sen gick vi och sov.

jaa, så var har jag mer gjort under lovet då, har inte orkat göra så mkt, har ju som sagt varit hos morfar i rosvik i några dagar, sen bara slappat och varit hemma, klämmt in nån liten fest under lovet också :) sen har jag också tagit mig tid till att skriva klart den där engelska grejen jag skulle göra under lovet då jag har varit hemma hos mormor!

menmen, annars flyter allt på som vanligt antar jag, sitter med erika i datasalen nu och ska fixa nå svenska grejjs, sen efter skolan ska jag svänga in på kicks lite snabbt och köpa hårfärg, helgen blir förövrigt lugn för min del...

ska försöka skriva i min blogg oftare, men datorjäveln måste bli lagad för att det ska gå, men det löser sig med tideeen..

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0