slow down

igår packade jag flyttkartonger för fullt.. (okej vi blir aldrig klara jag vet?), sen kom eleonor hit och åt tacos med mig, pappa, elina & martin (: och sen droppade cia också in strax efter att vi hade ätti!

sen for pappa & eleonor till urban och jessica i bodsvedjan,
och dennis, kim.p, putte & jimmy kom hit, sen for vi ut med jimmy en sväng, sen kom även denta, christer & kim hit!
blev en låååång natt, somnade efter fem tiden nån gång, och vaknade kl sju imorse, haha as always när det handlar om festligheter..

idag ska jag packa ner det sista, det tar aldrig slut och ska jag vara ärlig så vet jag faktiskt inte vad mer jag kan packa?! datorn tänker jag då inte packa ner föräns imorgonkväll iaf, så what´s left? möjligtvis galjarna i garderoben, men det fixar man ju på ett kick.. sen ska jag ta ner rullgardinen och lampan i fönstret, sen är allt klart.

cia skulle kika förbi här kring fem tiden, vi ska mysa och glo film all night long, sen slaggar hon nog här, blir mys :)

börjar iaf kl tio imorgon, så det är ju iaf skönt.. sen blir det sista natten i den här lägenheten imorgonbitti, jag börjar faktiskt konstigt nog se lite positivare på flytten nu, kan vara kul att få ett nytt rum osv, d blir säkert bra, men nog kommer jag sakna den här lägenheten nog, fyfan, aldrig bott i någon finare och större.

har massa saker att göra under den här veckan..
måndag: komma ihåg att ta hem matteboken och svenskan så jag kan plugga till provet, (vilket inte kommer gå så bra eftersom vi är mitt i en flytt?!)
tisdag: vårdcentraleeen, får inte glömma den här gången! samt att flytten är äger rum på tisdag, så då måste jag fixa massa grejer i nya lägenheten, blir att visa flyttgubbarna vart allt ska stå osv i lägenheten och sen flytta resten av dagen, niiiiice, naaaaat.
onsdag: fortsätta göra iordning i nya lägenheten, samt pluggga som ett cp till provet på fredag!

haha okej det där kanske inte var allt för mkt, men jag kommer faktiskt inte på vad jag skulle göra resten av veckan?! vet att det var jätte mkt jag skulle göra men minnet ligger på minus så det lär väl inte bli av ändå..
fyller sjutton om tio dagar, wie puss på den.
nu ska jag ta mig en dusch och sen finputsa lägenheten lite efter helgens bravader!
puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

vi bryr oss... inte

2008-02-10 @ 23:15:31
Postat av: linne

haha varför läser ni då? då får ni ju skylla er själva?
hade ni inte brytt er så hade ni inte läst? haha

2008-02-12 @ 12:10:59
Postat av: elina

haha, fan vad omoget att skriva sådär. sluta läs hennes blogg då om ni inte bryr er? vi andra kanske bryr oss!

2008-02-16 @ 19:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0