seeeegt

annasofia kom hit strax före åtta, vi chilllade ett tag sen kom erika strax efter nio tiden!
haha vi såg farlig korv och satt och pratade lite osv :)

sen gick vi ner till christian och följde med han till jens och spelade kort, vi spelade först femkort och sen cirkus/games, sen kom en taxi till erika kring tolv som jag och annasofia hakade på, hoppade av vid buketten och traskade vidare hem till mig, haha halt som fan var det! väl hemma hos mig väntade jag fortfarande på ett samtal från ola, som jag väntat på sedan kl tio, och det kom dessutom inte haha.. aja, macke kom iaf kirng kl ett och stannade till efter två-halv tre nångång, och sedan dess har jag suttit här haha.

sååå ungefär så har våran kväll sett ut, vi hade andra planer men så blev det inte eftersom det där lilla samtalet inte kom haha :)

nu ligger iaf annasofia och sussar i min säng och elina ligger i soffan och ser film, så jag tänkte krypa ner bredvid anna nu :)

blir dollar store med macke imorgon iaf, och sen blir det att fortsätta packa flyttkartonger, + att jag ska plugga lite svenska hade jag tänkt!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0