plugggg

vi fick internet hit till nya lägenheten tidigare än vad jag förväntade mig, det är ett stort +!!

praktiken idag, gick helt okej faktiskt, dom hade mest bara alla hjärtans dag pyssel osv.. sen följde elin med hit en sväng, vi har bara chillat och käkat lite kött till middag osv, hon for för en stund sen!
sen har mamma varit förbi här en sväng också och gett mig alla hjärtans dag present, duntofflor och solglasögon ;D

nu gäller det bara för mig att hårdplugga till svenskaprovet, jag ska prata med svenskaläraren imorgon och säga att det inte funnits tid till att plugga när vi varit mitt i flytten, så ska höra om jag får göra det på måndag istl så har jag iaf helgen på mig att plugga...

är helt slut i kroppen efter den här veckan, ska lägga mig badet nu coh sen antingen gå och sova hos mamma eller lägga mig här i min säng och slå på en film.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0