nej nej

gick på hanssons och fikade med erika då jag hade håltimma tidigare idag, drack en latttteeeee <3
sen gick erika till bussen och jag gick hem och pratade lite med pappa, både jag och han har kännt oss snurriga i huvudet, så när jag skulle gå tillbaka till skolan kring halv ett hända det något med mina ben? jag hade ingen känsel i dom och stapplade fram hela vägen till skolan samtidigt som det svartnade då och då framför ögonen, så när jag kom till skolan slog jag mig ner på en bänk och kände mig helt borta, när jag kollade på rosita såg jag bara svarta ringar framför ögonen, så jag gick till lärarrummet och anita satte mig på en stol och kände på min puls osv, sen fick rosita följa med mig hem, det var verkligen obehagligt, trodde jag skulle svimma när som helst.. (har aldrig svimmat så har inte så bra uppfattning om det där..), iaf så ringde jag pappa och sa att jag inte ville vara ensam, så han kom hem och tröck i mig massa kolhydrater och gick sedan med mig till sängen och sa att jag skulle sova för att han var tvungen att fara tillbaka till jobbet, så jag hade väl inte så mkt mer till val än att lyssna på
vad han sa ha ha :)

vaknade strax innan han kom hem igen och mådde betydligt bättre, sååå har bara försökt ta det så lungt som möjligt sen det där hände igår så jag ska kunna fara på skolan imorgon, och det känns helt okej med mig nu faktiskt, lite skakig fortfarande bara men det går nog över efter en natts sömn!

nåväl, ska iaf se american idol kl nio, sen ska jag sova!
imorgon blir det att packa nån flyttkartong från rummet, och sen ska jag plugga till svenskaprovet också, och fixa referatet jag ligger efter med och omskrivningen av en artikel!
puss

image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0