make it rain

igår slutade jag halv 12, det var jäääävligt skönt! hade nämligen inte sovit speciellt bra under natten..

ralle & syd kom iaf hit nån gång efter tre, vi chillade och såg massa saker på tv och sen film, och sen var klockan helt plötsligt halv ett så då bestämde dom sig för att traska hem och jag satt vid datorn en stund innan jag la mig!

praktiken idag var seeeeg, hade bara sovit 3,5 timma inatt så var inte på så bra humör! iaf så slutade jag kvart i två så jag gick med elin mot stan då, sen gick jag hem! pappa kom hem kring fyra tiden så då fixade vi käk, sen for vi och hämtade upp elina och for till eleonor för att låna banankartonger till flytten osv, vi blev kvar hos henne en stund innan vi for hem och börjat packa lite på "allvar", har inte blivit att vi har packat nå typ.. så blir sista rycket nu i helgen, jag har då nästan tagit ner allt från väggarna nu iaf!

imorgon är det praktik fram till kvart i elva, sen hem och käka lunch, sen skola igen tjugo över tolv!
sen efter skolan ska jag vara med fanny, elin & evalena och feta med film osv :) blir myyyyyys!

nu ska jag se en film med elina och försöka sova efter det!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0