hallelujaaaah

den här helgen har faktiskt varit riktigt jävla kul!

i fredags var jag först på praktiken, sen for jag hem och käkade lunch snabbt och sen hade jag svenska på skolan, vi fick bara en massa jävla fika och kaffe under svenskalektionen så det var chill :) sen hade jag musik, skulle redovisa om nån artist, men de gick bra iaf : ) sen efter musiken gick jag mot skåpen med sara-li och joanna, och det visade sig då att joanna hade tappat sin mobil så vi sprang omkring som nå yra hönor runt hela skolan i minst en halvtimma,  men vi hittade den inte!

anywaaay, var iaf  på sannes 18 års fest i fredags och det var förjäääävla kul ;)
hon fick massa fina grejjjjjjer också ;)
meen jag, rosita, elin & evalena tog en taxi redan kring halv tolv, fråga mig itne varför?!

igår var jag med macke och chillllade, sen kom dennis också!
gick omkring i pyjamas hela dagen igår, var jävligt skönt haha :)
sen såg jag snakes on a plane kl tio med martin, elina & macke,
sen efter det packade jag lite och sen la jag mig och såg på vänner!

om en timma och tio minuter far jag iaf till hemavan med mamma, hennes kille, hans två barn & elina,
jag känner mig inte så pigg på att fara, men det går säkert fort och blir säkert kul så.. blir iaf där till på fredagkväll nångång, sååååå mig lär ni inte höra av föränns då ;)
meeen jag ska väl fortsätta packa nu så allt blir klart innan mamma och elina kommer och hämtar mig, jag har en förjävla lång bilfärd framför mig så hör hemskt gärna av er!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0