det vet ni

chillllade med fanny igår, mys!
sen såg jag film med elina, som vanligt :)

idag var sista skoldagen, vilket var mycket skönt.. var på praktiken på förmiddagen, sen kom pappa & hämtade mig och elin, som vi släppte av på svea, sen var det raka spåret hem och käka lunch osv, sen tillbaka till skolan för min del. hade svenska sen "slutade " vi.. (skippade musiken.....)... så jag kilade hem till mig med rosita, sen kom sture, evalena & hennes mamma och hämtade henne och jag väntade på ett samtal från fanny, skulle egentligen hänga med henne & elin iqweellls, men det blev inte, fanny mår ju så dåligt osv :/ krya på dig gumman!

ska iaf hänga med elin & jeppe ikv, d är då ett som är säkert.. sen får vi se vad jag mer får ut av den här kvällen..
imorgon då? ingen aning om vad som händer då, men lungt blir d då iaf :)

nu ska jag hjälpa pappa att fixa det sista med maten,
puss

image41


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0