chill

data på morgonen, sen rast till tjugo i elva, sen var det "matte".. rektorn kom in och pratade om maritas uppförande eftersom i stort sett hela klassen har klagat på henne och hennes beteende mot eleverna, så där gick en matte lektion bort pga diskutionen vi hade i klassen... haha

sen efter matten hade jag hål till halv tre, så gick hem och käkade lunch, sen kom david efter ett tag och vi gick och tog en latte på café ollé.. sen följde han mig tillbaka till skolan, det var några från irland på skolan idag, så nu sista lektionen fick vi sitta och prata lite med dom om hur dom hade det osv, var lite intressant :)

nu har jag iaf precis kommit in genom dörren, ska packa någon flyttkartong nu strax hade jag tänkt innan pappa kommer hem, sen ska jag på coop och hämta ut min tröja jag beställt från junkyard & mina två sjalar.. blir nice.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0