gott nytt år!

inte än då, men efter tolvslaget så :)!
igår var jag då som sagt i luleå med min kära systeryster. hittade bara ett par stövlar, en tunika från gina tricot och en typ kjol/t-shirt klänning från hm :) men sen tog mina pengar slut hips vips, så var väl lika bra att jag inte hittade något mer.
sen igårkväll rensade jag min garderob på gamla kläder osv som jag inte vill ha kvar.

har vaknat för en liten stund sen, tänkte försöka bestämma mig för vad jag ska ha på mig ikv, eftersom jag inte hittade något i luleå igår så har jag bara en massa tråkiga klänningar och tunikor att välja mellan...
jag, martin & elina åker iaf med bussen 14:52 till harads, vilket betyder att vi är framme redan 15:40, så vettefan vad vi ska hitta på när vi är där så tidigt, men det löser sig i guess.

nä nu ska jag komma igång med sminkning osv,
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0