god jul!

var bara upp och hoppa halv nio imorse för att hinna duscha och göra sig iordning innan jag och elina skulle ut på stan och köpa sista julklapparna med pappa klockan tio. sen kom mormor, curt och ola hem till mamma kring elva. så då åt vi gröt osv och sen delade vi ut julklapparna :) fick jättefina julklappar till min nya lägenhet, så tack så mkt för det mamma, morbror ola, mammas ola & mormor :) sen såg vi på lite gamla filmer och nu har jag, ola & elina just kommit hem till pappa. fick öppna en julklapp när vi kom hit, och jag fick en bärbar hårddisk av pappa och eleonor, blev jätteglad :) så nu håller jag på att sätta över filmer från datorn på den så det inte tar så mkt plats i datorn.
men nu är det kalle anka och sen bär det vidare till farmor & farfar för ännu mer julfirande.
puss & god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0