uttråkad

jag är såååååå uttråkad just nu... jag vill sova, jag vill bli trött.
något skumt är det när jag inte är trött fast jag sovit typ 2-3 timmar inatt?

nåväl, gjorde ett försök att somna tidigt, såå.. såg först några avsnitt av vänner där kring åtta-nio tiden, sen såg jag a cinderella story och sen american pie the wedding.. men det gick tydligen inte så bra att somna in till dom filmerna, så hade strax tänkt ge mig på ett nytt försök med american pie naked mile :)

det ska bli soligt och skönt imorgon, så blir nog utebadet för min del :)
och sen blir det släktträff.
puss

playlist;
40 glocc ft. akon - borrow u
shayne ward -  no you hang up
r. kelly ft. sean paul & akon - slow wind (remix)
sean paul - hold my hand
kelly rowland - unity
daville ft. sean paul - always on my mind (official remix)
akon ft. ray l - falling in love
akon ft. kardinal offishall - dangerous
karl wolf - africa (remix)
chamillionaire - hero - freestyle
sean paul - mama i love you
claude kelly - alone
steveo - oh oh





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0