updateee

tänkte ge mig på en liten uppdatering. har inte varit så bra på att skriva dom senaste två dagarna, för det första har jag varit jätteförkyld och legat i sängen direkt efter skolan, sen har jag fastnat för one tree hill.. så har sett det i hm, ja vad är det nu? tre dagar ungefär, och jag har inte fått nog ännu.

måste säga att jag saknar andra avenyn gryyyyyyyymt mkt. kan det inte bli 21 september snart så man får se hur allt går?! det kommer iofs bli väldigt tomt och tråkigt utan angelica, olga, håkon och karim. kommer sakna angelica mest i serien. men vem har sagt att andra avenyn inte kan vara bra utan de här fyra människorna? det är bara att hoppas och ta reda på den saken.

ligger iallafall i sängen nu och väntar på att några one tree hill avsnitt ska bli klara. ska se något avsnitt och sen sova.
börjar klockan tio imorgon med vanliga lektioner samtidigt som hälften av skolan är ledig och hälften har en lektion.
IT SUCKS!
puss


Kommentarer
Postat av: noah

här finns våra åsikter och lite annat om de största bloggararna ! kika in och tyck till ;D

2008-08-29 @ 19:17:34
URL: http://stockholmsbrudar.blogg.se/
Postat av: Ida

Haft en bra dag? :)

2008-08-30 @ 17:27:15
URL: http://idabarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0