trött


fet bilen utanför elin :)            pepsi :)                            vi fetade :)

sådär ja, då var man klar i tvättstugan för den här gången. eller ja, jag blev klar för några timmar sen men :)
somnade iallafall tillslut kring sju-halv åtta tiden imorse, och kvart över tio kom pappa och hämtade mig, så då var det bara att kliva upp och gå raka spåret ner i tvättstugan när jag kom hem.
sen såg jag music and lyrics med pappa, den filmen var bra :) sen for han tillbaka på jobbet och jag såg linas kvällsbok :)

jag är väldigt trrött, så funderar starkt på att krypa ner i sängen och kika lite på vänner, har ändå inget bättre för mig och mina ögon svider och skriker efter sömn.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0