going down

okej, det här problemet med att sova går ju verkligen inte åt det positiva hållet...
måste måste måste somna nu, kommer ju sova bort hela dagen annars :/
nåväl, jag har fruktansvärt tråkigt så jag roade mig med det här testet:

Femton "är du?"
1. Är du snygg? - njä, alla tycker väl olika.
2. Är du fet? - nej kanske inte fet men..
3. Är du smal? - nää
4. Är du en sportfåne? - haha långt ifrån..
5. Är du rolig? - nja, är nog mer trög-rolig då :)
6. Är du sjuk? - nej inte just nu, men brukar alltid vara det under vintern/våren
7. Är du feg? - yes
8. Är du törstig? - jo alltid
9. Är du 15 år? - nej, 17
10. Är du rik? - haha absolut inte
11. Är du fattig? - inte just nu, men brukar alltid vara det annars
12. Är du smart? - haha nä inte direkt
13. Är du shoppingsugen? - alltid
14. Är du ressugen? - alltid
15. Är du saknad av någon ? - inte vad jag vet

Fyra "skulle du?"
1. Skulle du vilja vara längre? - yes
2. Skulle du vilja väga mer? -  nejnej
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - självklart!
4. Skulle du dricka dig full nu? - nej

Åtta "kan du?"
1. Kan du vifta på öronen? - nej
2. Kan du slicka dig på näsan? - nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - ja
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - haha nej
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? - ja
6. Kan dina vänner lita på dig? - jo det hoppas jag? enligt mig kan dom det iallafall
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - har redan det

Fyra "antingen eller"
1. Pierca tungan eller näsan? - näsan har jag redan haft, men skulle nog inte vilja ha i tungan
2. Vara seriös eller rolig? - haha kan absolut inte vara seriös, så då blir det rolig
3. Brinna upp eller drunkna? - svårt, drunkna blir det nog
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - föräldrar

Fyra "ärliga svar"
1. Tycker du om någon just nu? - jaao
2. Sol eller måne? - soool
3. Vinter eller höst? - vinter
4. Soligt eller regnigt? - soligt

7 "om dej"
1. Hur mycket är klockan just nu? - 03:47
2. Fullständigt namn? - Elin Maria Josefine Lundberg
3. Vart vill du bo? - vet inte riktigt
4. Hur många barn vill du ha? - typ 2, kanske tre :)
5. Vill du gifta dig? - jaaa!
6. Är du kär? - nje
7. Favoritårstid - sommar

Fyra "har du inom dem senaste 24 timmarna.."
1. Kysst någon? - nej
2. Blivit kramad? - nej
3. Känt dig fånig? - nej
4. Saknat någon? - jo

såå, nu kanske ni vet något nytt om mig.
pappa sover, elina & amanda sover, alla sover.
tror nog jag ska göra ett försök till nu innan natten är över.
puss

Kommentarer
Postat av: julia

läs på http://juliaberg.blogg.se/design :)

2008-08-07 @ 09:20:59
URL: http://juliaberg.blogg.se/
Postat av: Daavd

"15. Är du saknad av någon ? - inte vad jag vet"

jag saknar dig:)

2008-08-07 @ 13:14:48
URL: http://daavd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0