ett tag sen

var ett tag sen jag skrev här ser jag :)
igår kom iallafall moa till boden, vi käkade tacos osv, var gott.
sen mös vi på och pratade om allt mellan himmel och jord, är ganska mkt som är nytt just nu, så fanns en del att prata om.

idag for vi på nolia, jag, pappa, eleonor, moa & elina :)
fanns många fina husvagnar, skotrar, husbilar, osvosvosv :)
jag & moa smet tillbaka till bilen lite tidigare och gick och badade tellus & tuva i älven, det behövde dom i den här värmen som varit idag. sen for vi tillbaka mot boden. gick och sov en sväng när vi kom hem från klockan sju till tjugo i nio, sen har jag varit med evelina engström & ivan ikväll (:
vi har varit ut med hundarna, glott film osv :)

och nu ska jag ta och lägga mig och sova, ska bli hur skönt som helst.
puss

Kommentarer
Postat av: jazzi

tacos är gott ;D

2008-08-10 @ 11:43:13
URL: http://jazzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0