#



idag har jag varit med den här söta saken (:
gick hem mot henne (sara-li) kring två, kollade in deras nya lägenhet osv, sen gick vi ut på stan och kikade på kläder, köpte dock inget för måste spara alla pengar till sthlm i helgen :) sen kikade vi in på mammas jobb en sväng också, och sen begav vi oss mot opalen och åt varsin macka, sen hem mot mitt välstädade rum. såg the amityville horror, den är läskig så vi körde stilen med att hålla för ögonen och kisa lite smått. sen chillade vi, jag blev grymt trött och tog mig inte upp ur sängen. sen drog sara-li hem och jag glodde vänner.

gick ut en sväng senare och pratade med elina, amanda l, amanda j & jimmy. sen gick jag in och satte mig här.
tänkte försöka få lite sömn inatt, går verkligen inge bra när jag vet att flygresan närmar sig med stora steg... tror aldrig jag sovit så dåligt som jag gjort senaste veckan. sååå, ska lägga mig och se en film och försöka få några timmars sömn nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0