dag två avklarad

så var skoldag nummer två avklarad..
känns så jävla trist att vara tillbaka i skolan asså, speciellt nu när jag är så jävla förkyld och trött ;s
fick ett schema igår som jag trodde skulle gälla den här terminen, men visade sig att det inte skulle göra det. så idag har vi fått ett nytt som ser ut ungefär såhär:

måndag: börjar 10:05, har hål från 12:00-14:25, sen en lektion från 14:25-15:50.
tisdag: börjar antingen 10:05 eller 12:10, beror på vilken datagrupp jag hamnar i. sen idrott från 12:10-13:10, sen rast från 13:10-14:00 då jag har musik till 15:25, men vet inte vad jag fick för betyg där, ska ta reda på det. fick jag godkänt så slutar jag efter idrotten klockan 13:10.
onsdag: börjar 8:20, har hål från 9:45-14:00, sen lek fram till 15:25.
torsdag: börjar 8:20, har matte och sen nå annat bf ämne, sen slutar jag 12:00.
fredag: hamnar jag i den här datagruppen börjar jag 8:20, annars 10:05. och går till 15:30.
blir TUNGA fredagar isfl..

den här skoldagen har väl varit helt okej. först på morgonen hade vi lite information osv om barn & fritid. sen skulle vi vara två och två och intervjua varandra och rita av varandra med vänster handen utan att kolla på pappret. sen var det lunch. blev att gå på frasses med madde för det var fiskpudding på skolan ;s sen efter lunch skulle vi sitta i en ring och lära oss varandras namn, och sen körde vi en lek där man har olika kategorier som t.ex. land, stad, bilmärke osvosv också får man en bokstav så ska man skriva ner allt som börjar på typ a snabbast på pappret, mitt lag vann ;)
sen slutade vi kring halv två.

imorgon börjar vi iallafall klockan nio. så ska vi göra något fram till lunch, sen efter lunch ska vi ut med alla som går bf07 och bf06 och göra något tillsammans.
nu ska jag städa rummet.
puss

Kommentarer
Postat av: Linna

Oj vilka dagar :P

2008-08-28 @ 11:23:57
URL: http://linnnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0