bloggtorka

har varit lite bloggtorka senaste dagarna, men har inte haft tid att skriva på några dagar.
for iallafall till luleåkalaset med david & adam i torsdags, var väl inte världens roligaste men det var bättre än att sitta här hemma så :)

torsdag:


fredag var det då också dags för lk, pappa, eleonor, elina & kidsen hade bestämt sig för att fara och campa i kalix så fick lägenheten för mig själv, och det var sweeeet. ivan och ralle kom iaf hit och gjorde mig sällskap framtill nio tiden då vi tog bussen mot luleå, såg e-type när vi kom fram osv, sen strosade vi bara runt på området. sen gick jag till bussen med jesper, dennis, mange, mats osvosvosv. jag och dennis for hem till mig och såg lite tv och sen sov vi.

fredag:


lördag vaknade jag och dennis kring två, gjorde hamburgare och pommes och sen tog vi bussen hem till han i sävast.
kim, laxen & jimmy kom också dit efter ett tag, sen skjutsade jimmys mamma oss till luleå strax efter åtta tiden.
gick mot området, såg lasse w där vid halv tolv, men det var kaoooos i publiken, blev mosad hela tiden så tillslut gick vi därifrån, åkte virvel vinden med julia, bobban & dennis :) var kul att träffa bobban som numera är bosatt i sthlm!
tog bussen hem där vid två tiden, jag och dennis gick hem till mig och såg på tv till fyra nångång, sen somnade vi.

lördag:



idag vaknade jag och dennis kring halv två, gjorde köttbullar och mos, sen såg vi tv och sen for dennis hem till sitt efter en helg hemma hos mig. pappa, eleonor, elina + kidsen kom hem nångång efter fyra, så fick träffa dom en sväng innan dom skulle till håkan. sen käkade vi pommes och rullader till middag, var gott :)
annars har jag bara slappat och sett vänner resten av dagen, skönt, bara popcorn och cola som fattas så tror jag måste ta en sväng till statoil och handla det.

nåväl, imorgon ska jag till dennis och hämta några grejer jag lämnade där i lördags, sen får jag se vad som hittas på.
ska återgå till vänner nu.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0