blä



såhär blev resultatet av färgningen.. och nej det känns verkligen inte bra.
saknar min gamla hårfärg.. kanske är ovan, vad vet jag. men just nu känns det iaf inte bra alls...

har städat halva dagen, sen gick jag & elina ut på stan. tog en fika på hanssons, handlade en JULKLAPP, haha har pengar så jag är ute i god tid iår, var väl lika :b sen gick vi och köpte hårfärg och sen hem till mamma. hon färgade mitt hår, sen åt vi kyckling & ris och sen rensade mamma & elina elinas garderob under tiden jag försökte vänja mig vid nya hårfärgen. sen gick vi hem och nu ska jag strax småstäda upp lite smågrejer i köket/vardagsrummet. sen ska jag sova.
imorgon kommer farmor hit. vi ska tvätta hela dagen och sen äta köttsoppa.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0